Sleuteloverdracht (check-in & check-out) en 24/7 service

 

.1. Vooraf: contact met de gasten via e-mail of telefoon om de verwachte aankomsttijd en eventuele andere wensen, zoals ophalen van Schiphol, te bespreken.

 

2. Bij aankomst: ontvangst en overhandiging van de sleutel.

 

3.  Rondleiding door de woning waarbij we de huisregels, verwachtingen en reisinformatie doornemen met de gasten. We laten onze contactgegevens achter voor de gasten.

 

4. Tijdens het verblijf: we zijn 24/7 bereikbaar voor de gasten en voor jou. Mocht er een probleem zijn, dan kunnen we meteen actie ondernemen.

 

5. Bij vertrek: evaluatie met de gasten over hoe alles is gegaan en of het hen is bevallen. Controle van de woning, terugname van de sleutels en afscheid van de gasten met een kleine attentie. Wij zullen jou berichten dat alles naar wens is gegaan en de gast is uitgecheckt.

Schoonmaak

1. We luchten de woning en zorgen ervoor dat alles weer netjes op zijn plek staat.

2. We verzamelen je post en verzorgen je planten.

3. We verschonen de bedden, stofzuigen de hele woning en boenen alles tot het weer fris en blinkend schoon is voor jou of de volgende gasten.

ADVERTENTIEBEHEER

– Professionele fotografie
– Aantrekkelijke advertentietekst
– Prijs en bezettingsgraad monitoren met als doel maximaal rendement
– Acceptatie/screening en communicatie met de gasten
× WhatsApp